loading...
غولهای کاتالان

پیکه طی مراسمی به عنوان برترین ورزشکار سال کاتالونیا معرفی شد. جرارد پیکه مدافع بارسلونا، شب گذشته طی مراسمی به عنوان برترین ورزشکار سال کاتالونیا انتخاب شد. 

وی که پس از دریافت این جایزه احساستی شده بود عنوان کرد که این جایزه را به پدر و مادر خود تقدیم می کند. این بازیکن کاتالونیایی در ادامه با بیان این که خانواده اش در پیشرفت او تاثیر فراوانی داشته اند، گفت: «در پایان، دوست دارم که این جایزه را به پدر و مادرم تقدیم کنم، زیرا آن ها همه چیز را برای من مهیا کرده و حمایت بسیاری از من کرده اند. آنها برخی اوقات گله می کند که چرا گل هایم را به آنها تقدیم نمی کنم، زیرا من همه آنها را به شکی (شکیرا) تقدیم می کنم، اما به خوبی می دانم که این جایزه تا چه حد برای آن ها مهم است. پس، به افتخار آنها!».

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 158
  • بازدید امروز : 380
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,792
  • بازدید ماه : 1,792
  • بازدید سال : 39,762
  • بازدید کلی : 171,332