loading...
غولهای کاتالان

آردا توران، بازیکن جدید و ترکیه ای بارسلونای اسپانیا بعد از یک نیم فصل انتظار، با پایان محرومیت بارسا از جذب بازیکن، رسما بازیکن این تیم به شمار می آید و می تواند برای اولین بار با پیراهن بارسا به میدان برود.

به گزارش NTV Spor آردا توران که حالا می تواند برای باشگاه جدیدش به میدان برود در این باره اظهار داشت: طبیعتا هیجان زده هستم اما می خواهم از این لحظات و روزها لذت ببرم چون این گام بزرگی در زندگی ورزشی من است. رویای من بازی در تیم اصلی گالاتاسارای بود. نه حتی کاپیتانی گالا! ولی حالا به چیزی رسیده ام که حتی در دورترین رویاهایم به آن فکر نکرده بودم. بازی کردن در بهترین تیم دنیا!

وی در ادامه در مورد حضورش در تمرینات بارسا گفت: من سعی می کنم خودم را به سطح آمادگی لازم برسانم تا در صورت صلاحدید مربی در ترکیب اصلی تیم قرار گیرم. اینجا همه با من با احترام برخورد می کنند و هم بازیانم برای عملکردم در گالاتاسارای و اتلتیکو مادرید احترام قائل هستند. آنها به گونه ای رفتار می کنند که گویی من مدت هاست در اینجا هستم و عضوی از تیم هستم. من هم باید بگویم همین حس را نسبت به بارسلونا دارم.

وی در پایان افزود: به نظر من بازیکنان ترکیه می توانند پیشرفت کنند و به بالاترین سطح فوتبال در دنیا برسند. آنها فقط باید بیشتر تمرین کنند، منضبط زندگی کنند و روی هدف خود متمرکز شوند. در فوتبال شما فقط با تمرین و تلاش می توانید به خواسته هایتان برسید و هیچ سقفی وجود ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 725
  • بازدید ماه : 4,430
  • بازدید سال : 29,705
  • بازدید کلی : 161,275