loading...
غولهای کاتالان

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، اعلام کرد که تیمش با آمادگی کامل در دیدار فردا شب به مصاف ‏اتلتیکو مادرید خواهد رفت.‏

لوییز انریکه مارتینز در آستانه دیدار روز چهارشنبه اش مقابل اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون، از سری رقابت های لیگ قهرمانان، به صحبت با خبرنگاران پرداخت. مهمترین بخش های صحبت او را در ادامه خواهیم خواند.

«ما با یک برتری نسبی از لحاظ نتیجه به اینجا آمده ایم اما نتیجه هنوز مشخص نیست. ما هیجان زده ایم و می خواهیم که پیروز شویم. فکر نمی کنم این مهمترین بازی فصل باشد؛ این دیدار، یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است».

«احساس خوبی داریم و رقابت خوبی را با اتلتیکو خواهیم داشت. پیکه آماده است. این تیم همیشه آماده است تا در هر موقعیتی رقابت کند. این بازی را درست مانند تمامی بازی هایی که تا به حال انجام داده ایم، آغاز می کنیم. با نتیجه کاری نداریم، می خواهیم پیروز شویم. این یک رقابت متفاوت است، در مورد شکست آنوئتا، وقت برای آنالیز وجود دارد. تیم کاملا آماده رقابت کردن است».

«از حرف هایی که در مورد کارت قرمز بازی رفت زده شد، ناراحت نشدم، چون اصولا چیزی نمی خوانم و به چیزی گوش نمی دهم».

«برای پنالتی تمرین نکردیم. تمرین کردن پنالتی ها مجموعا کار مفیدی است، اما ضربات پنالتی بیشتر یک مسئله روحی است، تا چیز دیگر».

«ما تیمی هستیم که بیش از حد نرمال روی بازیکنانمان خطا می شود و این مسئله ممکن است روی تصمیمات داور تأثیر داشته باشد».

«اگر یک چیز باشد که من بخواهم در مورد این دیدار برای هواداران تضمین کنم، این است که تیم به سختی رقابت خواهد کرد. کسی که به این موضوع شک دارد، زیاد فوتبال ندیده است. بازی سختی پیش روی ماست. یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و آن هم مقابل اتلتیکو مادرید. برای صعود باید بازی فوق العاده ای انجام دهیم. همواره چیزهایی برای بهبود وجود دارند».

«مسی؟ حرفی ندارم. فکر می کنم زوم کردن روی یک یا دو بازیکن، منصفانه نیست. خصوصا بعد از باخت. مقصر باخت ها من هستم. به همین خاطر است که به من می گویند سرمربی تیم».

«انتقاد ها از آردا؟ من از نمایش هایش راضی ام. فکر می کنم در ترکیه هم از بازیکنان انتقاد می شود. او این اوضاع را می شناسد».

«اگر یک تیم باشد که بتواند از ویسنته کالدرون موفق بیرون بیاید، آن بارساست. می خواهیم که استادیوم پر باشد. امیدوارم سطح بازی هم، مانند سطح تماشاچیان بازی، بالا باشد».

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا کیانی در تاریخ 1395/01/25 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
بازدید 100 درصد واقعی برای سایت و وبلاگ
یه پیشنهاد عالی برات دارم
اگه سایت تو تازه راه اندازی کردی
اگه بدنبال افزایش بازدید هستی
اگه به دنبال کسب درآمد هستی
بیا به این سایت : http://ipbazdid.blog.ir/
افزایش بازدید و افزایش رتبه الکسا با نرم افزار جدید
این نرم افزار رو میتونی از سایت من دانلود کنی

با این نرم افزار میتونی روزی 10000 تا بازدید برای سایت خودتون بازدید واقعی ارسال کنید
شما میتوانید به 10 سایت خودتان بازدید ارسال کنید
برای اعتماد 50 تا بازدید رایگان برای سایت شما ارسال میشه
همین الان بیا و دانلود کن

http://ipbazdid.blog.ir/




کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 5,226
  • بازدید سال : 30,501
  • بازدید کلی : 162,071