loading...
غولهای کاتالان

مربی اعلام کرد که تست هایی از مسی و آلبا گرفته می شود و وضعیت آن ها مشخص خواهد شد. او همچنین گفت که نسبت به غیبت سوارز در دیدار چهارشنبه مقابل بیلبائو، نگران نیست. انریکه پس از پیروزی 6-0 تیمش مقابل اتلتیکو، که از دقیقه سوم بازی ده نفره شده بود، در کنفرانس خبری شرکت کرد.

بازی

«چیزی که دیدیم، اصلا آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم. تمام سناریو هایی که پیش خود متصور شده بودیم، در همان ابتدای بازی به هم ریخت، و تبدیل به دیداری آسان برای ما گشت، اگرچه برای در اختیار گرفتن بازی، همچنان نیاز به تلاش داشتیم. بازی بعد از اخراج بازیکن حریف، روند کاملا متفاوتی پیدا کرد، اما در نیمه نخست ما همچنان کار سختی در پیش داشتیم، و تنها 2 گل از حریف پیش بودیم».

مسی

«نتایج آزمایشات وضعیت او را مشخص خواهند کرد. او دچار یک پیچ خوردگی کوچک شد و دلیلی برای ریسک بر روی او وجود نداشت. من دوست ندارم روی هیچ یک از بازیکنانم ریسک کنم، تصور کنید چه احساسی به ریسک کردن روی مسی دارم».

دیدار چهارشنبه

«این بازی در رقابت هایی متفاوت برگزار می شود و هیچ ارتباطی با دیدار امشب نخواهد داشت! بازی در سن مامس برگزار می شود و آن ها تلاش خواهند کرد که از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببرند؛ اما برای ما این مانند یک دیدار دیگر است، و می رویم که پیروز شویم».

پنالتی دقیقه سوم

«اینکه در دقیقه سوم برای شما پنالتی گرفته شود، خیلی خوب است، اما اینکه این پنالتی برای حریفتان گرفته شود، اوضاع را کاملا متفاوت می کند! جریمه سنگینی بود اما قوانین نیاز دارند که رعایت شوند، و داوران برای همین در زمین حضور دارند. اما از نظر من، اخراج دروازبان آن هم به این شکل، سختگیرانه بود».

گلزنی MSN

«اینکه هر سه موفق به گلزنی شدند، اتفاق خوبی است. این ها بازیکنانی هستند که نسبت به باقی هم تیمی هایشان، به دروازه حریف نزدیک ترند و توانایی ایجاد موقعیت های فراوان را نیز دارا هستند».

دنی آلوز

«ما در اینجا بازیکنان را روی نیمکت قرار نمی دهیم تا به آن ها درسی داده باشیم! من از دنی آلوز بسیار راضی ام، او بازیکن منحصر بفردی است و تمام تلاش من این است که دقایق را بین بازیکنان تقسیم کنم تا تیم در بهترین شرایط ممکن باشد».

بازی روز چهارشنبه در سن مامس

«من هیچ بازی آسانی در سن مامس، یا مقابل بیلبائو انجام نداده ام. وقتی برای ما کنترل کردن فشار آن ها با ده بازیکن نسبتا مشکل بوده است، این مسئله با 11 بازیکن سخت تر هم خواهد شد».

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 712
  • بازدید ماه : 712
  • بازدید سال : 38,682
  • بازدید کلی : 170,252