loading...
غولهای کاتالان

به گزارش Football-espana آدریانو به صحبت در مورد شرایط انتقال نا موفقش به رم پرداخت و هم چنین از تمدید قراردادش با بارسلونا خبر داد. این بازیکن برزیلی قصد ترک بارسلونا و پیوستن به تیم رم را داشت؛ اما در نهایت در بارسلونا ماندنی شد و قراردادش تا سال 2017 تمدید شد.

آدریانو در مورد عدم انقالش به رم گفت:

مربی، مدیر ورزشی و حتی رئیس باشگاه در هواپیما و در راه بازگشت از تور پیش فصل، با من صحبت کردند و گفتند که دوست ندارند که من از باشگاه جدا شوم. من پیشنهاد رم را رد نکردم و این باشگاه بود که با فروش من موافقت نکرد. پیشنهاد بسیار خوبی بود، اما صحبت کردن با مربی من را قانع کرد، زیرا او به من اعتماد داشت و رئیس نیز به همین ترتیب بود. بله به این ترتیب من تا تاریخ 30 ژوئن 2017 بازیکن تیم بارسلونا می باشم؛ اگرچه يك راه مخفی برای خروج از باشگاه در آن است. در حال حاضر به فکر ترک کردن یا نکردن باشگاه نیستم و تنها می خواهم 100 درصد آماده باشم و از اعتماد مربی برخوردار باشم.

شرایط آدریانو برای دنی آلوز هموطن او نیز رخ داده بود که نزدیک به فسخ قرارداد خودش با تیم بارسلونا بود. آدریانو در این باره گفت:

دنی چیزی که همیشه به او می گفتم را به من گفت: کاری که فکر می کنی برای خودت بهتر است را انجام بده، اگر راضی نیست بهتر است که بروی. اما من از همان روز اول پیوستنم به بارسلونا تا کنون خوشحال هستم. ما بارهاهنکامی که در سطح همیشگی خودمان نبودیم،  به چالش کشیده شده بودیم. من هیچ تفاوتی ندارم و از این آگاه هستم. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 158
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,711
  • بازدید ماه : 1,711
  • بازدید سال : 39,681
  • بازدید کلی : 171,251