loading...
غولهای کاتالان

مدافع ملی پوش باشگاه بارسلونا شایعات پیرامون جدایی اش از این تیم را تکذیب کرد.به گزارش فوتبال اسپانیا مارک بارترا مدافع جوان و ملی پوش باشگاه بارسلونا به تکذیب اخبار روزهای گذشته مبنی بر توافقش با تیم فوتبال ناپولی ایتالیا پرداخت و گفت: ...

هر فصل رسانه ها پیرامون آینده من اخباری را منتشر می کنند، اما تنها هدف من در حال حاضر بهبود آمار و ارقامم نسبت به فصل گذشته و کمک به تیم برای کسب موفقیت است. من در اینجا همه چیز دارم و بازیکن مهمی برای باشگاه محسوب می شوم که برایم بسیار با اهمیت است.

 

محرومیت 30 هزار یوروئی باشگاه به علت رفتار هواداران در فینال لیگ قهرمانان؟ از نظر من آن ها شایسته چنین جریمه ای نبودند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 994
  • بازدید ماه : 4,699
  • بازدید سال : 29,974
  • بازدید کلی : 161,544