loading...
غولهای کاتالان

در ادامه مصاحبه خرید جدید باشگاه بارسلونا یعنی آردا توران رو باهم می خوانیم. او با مبلغ 34 میلیون از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست.

جایی هستم که همیشه می خواستم باشم، واقعا احساس فوق العاده ای دارم از دوران کودکی از تماشای بازی های بارسلونا لذت می بردم و الان من بازیکن این باشگاه بزرگ هستم حضور در بارسلونا رویایی کودکی من بوده است در حال حاضر من جزء خانواده بارسلونا هستم کشور ترکیه داره منو تماشا میکنه من ممکن واسه بعضی از جوان ها الگو باشم من به اونا یاد میدم که اگر تلاش کنید می تونید به یک باشگاه بزرگ مثل بارسا ملحق بشید.

لوئیز انریکه:

من حضور در بارسلونا را مدیون لوئیس انریکه هستم او از من خیلی پشتیبانی کرده است من واقعا می خواهم با او تمام دنیا را فتح کنم من سبک لوئیس انریکه را زمانی که بازی می کرد خیلی دوست داشتم. او یک بازیکن مبارز است و یک مربی در کلاس جهانی می خواهم جواب اعتماد های لوچو را بدهم.

مسی و آندرس اینیستا:

مسی بهترین بازیکن جهان است او یک انسان منحصر به فرد است که توانایی های بالایی دارد من همیشه گفته ام که آندرس اینیستا الگو من است.

ژاوی هرناندز:

آروزی من این بود که بتوانم در کنار ژاوی هرناندز بازی کنم. او یکی از بهترین های تاریخ است بعد از پیوستن به بارسلونا با او تماس گرفتم.

ترکیه:

ما یک تیم خوب و بزرگ داریم و سعی تلاش می کنم که بتوانیم در رقابت های بزرگ به موفقیت برسیم.

هنگامی که من در باشگاه اتلتیکو مادرید بودم و در مقابل بارسا بازی میکردم همیشه سعی داشتم که توپ رو از بازیکنان بارسا بگیرم کار بسیار مشکلی بود اما حال که بازیکن این تیم هستم میخواهم حریف های بارسا را رنج بدهم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 550
  • بازدید سال : 32,687
  • بازدید کلی : 164,257