loading...
غولهای کاتالان

تونی فریسکا، کسی که در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نفر آخر شد، عصر روز گذشته در مورد نتایج انتخابات با Barca TV بحث و گفتگو کرد.از نظر فریسکا که برای مدتی جزو اعضای هیئت مدیره باشگاه بود، سیاست ترس و توجه رسانه ها روی رقابت بارتومئو-لاپورتا نقش بزرگی در نتایج پایانی انتخابات بازی کرده است ...

ما کمپین خوبی پشت سر گذاشتیم. اما مردم به بارتومئو رأی دادند تا لاپورتا را خارج از گود نگه دارند و به لاپورتا رأی دادند تا بارتومئو برنده نشود.

با وجود آرای پایین، فریسکا شکست را قبول می کند:

نظرسنجی بی رحمانه است و باید به نتایج احترام گذاشت. بخشی از این باشگاه بودن یک مزیت است اما فکر می کنم این نتایج تنها نشان می دهد که مبارزه انتخاباتی چقدر دو قطبی بوده است. تنها آن دو کاندید توجه رسانه ها را به خود جلب کرده اند. گرمایی که از اعضاء دریافت کردم برای من مهم است. مشخصاً زندگی من اینجا به پایان نمی رسد. من به آقای بارتومئو بابت پیروزی تبریک می گویم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 878
  • بازدید ماه : 878
  • بازدید سال : 38,848
  • بازدید کلی : 170,418