loading...
غولهای کاتالان

مدافع چپ تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. به گزارش سایت AS جوردی آلبا که توانست شب گذشته در بازی برابر اسلواکی گل نخست شاگردان دل بوسکه را به ثمر برساند، در پایان تمرین امروز تیم ملی با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسال مختلفی به صحبت پرداخت ...

 

تشابه گل دیشب به گل هایی که در بارسلونا به ثمر رسانده اید؟

در بارسلونا لئو ( مسی) هنگامی که به خط حمله اضافه می شوم، مرا می بیند و شب گذشته نیز سیلوا با پاس فوق العاده خود دقیقا همان کار را تکرار کرد و من هم  خوشبختانه توانستم با ضربه سر که تا به حال خیلی کم برایم اتفاق افتاده گلزنی کنم!

تبدیل شدن به سومین مدافع گلزن تاریخ تیم ملی؟

هیچ ایده یا برنامه ای پیرامون آن نداشتم زیرا که در ابتدا تصور نمی کردم در پست مدافع چپ برای تیم ملی به میدان بروم، اما حالا برای 4 یا 5 سال است که به عنوان مدافع چپ در تیم ملی حضور دارم و همواره تلاش کردم تا به تیم کمک کنم. گلزنی برای یک مدافع کار آسانی نیست و من از حضور در این جمع بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم به گلزن ترین مدافع تیم ملی نیز تبدیل شوم.

سوت های انتقادی علیه پیکه:

اعتقاد دارم که به هیچ وجه کار درستی نبود. او بازیکنی است که همواره تعهد بالایش را به تیم ملی نشان داده و تمام تلاشش را برای موفقیت پیراهنی که بر تن دارد، انجام داده است. می دانم که او نمی خواهد پیرامون این مسائل صحبت کند اما احساس می کنم نه برای خود جرارد و نه برای کل تیم این اتفاق خوشایندی نیست.

غرور ناشی از قهرمانی های گذشته؟

این تیم همواره خواهان پیروزی در هر مسابقه و ارائه یک فوتبال تماشایی است. ما از نظر ذهنی همواره با این ایده به زمین می رویم و همچون روز گذشته می خواهیم با ارائه نمایش هایی قابل قبول در رقابت های مختلف به برتری برسیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 158
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,609
  • بازدید ماه : 1,609
  • بازدید سال : 39,579
  • بازدید کلی : 171,149