loading...
غولهای کاتالان

لوئیز انریکه سرمربی تیم بارسلونا بعد از تساوی 1-1 در ورزشگاه نوکمپ و واگذار کردن سوپرکاپ اسپانیا به اتلتیک بیلبائو به گفتگو با رسانه ها پرداخت. به گزارش AS، تیم انریکه در مجموع دو دیدار 5-1 شکست خورد، تا وی صحبت های خود را اینگونه آغاز کند: ...

من به اتلتیک بابت بازی فوق العاده ای که به نمایش گذاشتند تبریک می گویم، آنها برنده شایسته سوپرکاپ هستند. چند ماه پیش گفتم که آنها شایسته فتح چیزی هستند و برای مدتی خوب کار کرده اند. ما هر آنچه لازم بود انجام دادیم و در حریفان خود ترس و شک و تردید ایجاد کردیم. ما خوش شانس نبودیم، برای مثال ضربه جرارد به تیر برخورد کرد اما در سطح خوبی بازی کردیم. بازی بعد از اخراج پیکه تمام شد و اتلتیک به خوبی فشار ما را تحمل کرد.

کارت قرمز: "من با جرارد صحبت کرده ام، اما صحبت کردن در مورد داوری هیچ معنایی ندارد. من هیچوقت این کار را نمی کنم"

خستگی در آستانه شروع لیگ: "نه، ما این سوپرکاپ را به دلیل کار هایی که در فصل گذشته انجام داده بودیم، برگزار کردیم. لیگ هنوز شروع هم نشده است؛ لیگ امسال به شدت رقابتی خواهد بود و ما باید خوشبین باشیم. به نظر می رسد تیم متقاعد شده که می توانیم دوباره این کار را انجام دهیم. می خواهیم به ارمغان آوردن شادی برای هوادارانمان را ادامه دهیم. حریفان ما می دانند که چه کار می کنند - همانطور که امروز با اتلتیک دیدیم"

وضعیت دروازه بانی مثل فصل گذشته خواهد بود؟ "به رغم آنچه که فصل گذشته انجام دادیم، به این معنی نیست که امسال هم همانطور خواهد بود. می توانم کارهای زیادی انجام دهم، بستگی دارد که چه احساسی داشته باشم. من هرگز به هیچ کدام از آنها نگفته ام که بازی کردنشان تضمینی است، می خواهم همه بازیکنانم آماده باشند. چه بازی کنند یا نه، به عملکرد آنها و نحوه نگرش من بستگی دارد."

پدرو: "این وضعیت سختی است، تمرکز کردن دشوار است، من فقط امیدوارم که این پنجره نقل و انتقالات لعنتی بسته شود تا بدانم که روی کدام بازیکنان می توانم حساب کنم. اما امشب پدرو تمام توان خود را به کار گرفت."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 38,190
  • بازدید کلی : 169,760