loading...
غولهای کاتالان

وینگر بارسا می گوید به خاطر بازی نکردن در ترکیب این تیم شرایط سختی را تحمل می کند ولی برای رفتن به باشگاه چلسی انگلیس با مورینیو صحبت نکرده است. به گزارش Goal پدرو می پذیرد پیشنهادهای مختلفی برای ترک بارسا دریافت کرده است اما خبرها در مورد مذاکره اش با خوزه مورینیو را تکذیب می کند ...

سال گذشته سوارز در کنار مسی و نیمار خط آتشی مرگبار برای بارسلونا ساختند و این به معنای کنار ماندن پدرو از ترکیب بارسا بود. گفتنی است بند خرید او در قرارداد هم به 30 میلیون یورو (21.3 میلیو پوند) رسیده و گفته می شود مورینیو با او مذاکره کرده تا این مهاجم اسپانیایی راهی لندن شود.

اما جواب پدرو: "من با مورینیو صحبت نکردم چون این بی احترامی به بارساست. بله بند خرید در قرارداد من کاهش یافته و من پیشنهادهای مختلفی برای ترانسفر دریافت کرده ام. من در شرایط سختی قرار دارم. شما به عنوان بازیکن همیشه خواهان فرصت بیشتر و دقایق بیشتری هستید تا خود را ثاب کنید. بازی کردن برای بارسا مثل رویاست و من جام های مختلفی با این تیم به دست آورده ام. اما برای پیشرفت همیشه باید تلاش کرد و جاه طلب بود. من همیشه خواسته ام در بارسا به فوتبال خود ادامه دهم اما اینجا شرایط واقعا سخت است و باید دید در آینده چه اتفاقاتی می افتند"

وی در پایان در مورد نحوه جدایی کاسیاس از رئالی ها گفت: "واقعا شرم آور است که بازیکنی مثل کاسیاس این گونه از رئال جدا می شود. ما می دانیم او چه تاریخچه ای در باشگاه رئال دارد و چه موفقیت هایی برای باشگاه کسب کرده است. امیدوارم او در باشگاه جدیدش موفق باشد. ما به زودی با هم صحبت خواهیم کرد"

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اکبر پوربالش در تاریخ 1394/08/30 و 9:44 دقیقه ارسال شده است

فروش فایل و پروژه ونرم افزار های کاربردی تمامی رشته ها
فروش نرم افزار تبلیغاتی تلگرام فیسبوک و کلیه اسپمر هایی که برای تبلیغات نیاز دارید.

مقاله تحقیق کتاب موسقی فیلم و........

در فروشگاه اینترنتی آذرشاپ
azarshop.zepo.ir

این نظر توسط ssaamm در تاریخ 1394/06/26 و 8:35 دقیقه ارسال شده است

سلام
سایت خوبی داری از سایت من دیدن کن

netamooz.lxb.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 158
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,632
  • بازدید ماه : 1,632
  • بازدید سال : 39,602
  • بازدید کلی : 171,172