loading...
غولهای کاتالان

نامزد انتخابات بارسلونا در یک برنامه رادیویی گفت: اگر امسال پوگبا به بارسلونا نیاید و به فروش نرسد اسمم را عوض می‌ کنم. خوان لاپورتا مدیرعامل پیشین باشگاه بارسلونا اسپانیا تصریح کرد: با مدیر برنامه‌ های پوگبا صحبت کرده‌ام، من پوگبا را به برگ برنده خود تبدیل نخواهم کرد، نیازی به این کارها ندارم و مردم مرا می شناسند ...

دلیلی ندارد بیهوده برای خود تبلیغ کنم، کارنامه من روشن و شناخته شده است، می دانم که پوگبا آبی و اناری خواهد شد و هر کسی که مدیرعامل آینده بارسلونا باشد از خرید این ستاره که همه کارهای انتقالش را خودم انجام داده ام، لذت خواهد برد.

وی ادامه داد: لوئیز انریکه و آبیدال با پوگبا صحبت کرده اند اما آن هم به دستور من بوده و شک ندارم که به زودی این ستاره بزرگ لباس بارسلونا را بر تن خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1394/12/15 و 11:53 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگت عالیه خیلی خوب کار کردی
به منم سر بزن خدایی نیای ناراحت میشم چون من اومدم
از این گذشته ادامه بده واقا خوشم اومد عالی کار کردی
ولی بیا و با یه نظر خوشحالم کن


اموزش کسب درامد از وبلاگ
www.khaneheketab.rozblog.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 219
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 618
  • بازدید ماه : 618
  • بازدید سال : 38,588
  • بازدید کلی : 170,158