loading...
غولهای کاتالان

اینیستا در 31 سالگی کاپیتان اول بارسلونا محسوب می شود اما این امکان وجود داشت که او هرگز جذب این تیم نشود. اینیستا به سبب شغل خانوادگیشان که رستوران داری است، در زمینه آشپزی تبحر خاصی دارد. او هر سال در کمپین "آشپزی با تو" شرکت می کند و بارها شاهد حضور او به عنوان میهمان ویژه در مسابقات آشپزی نیز بوده ایم.

 

کاپیتان بارسا که با استفاده از دو روز تعطیلی تمرینات بارسا به زادگاه خود بازگشته و بار دیگر در این کمپین شرکت کرده بود، در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت:" بارسلونا تیمی است که هر بازیکنی دوست دارد در آن بازی کند. آرزوی هر کودکی است که وارد آکادمی لاماسیا شود اما این تصمیم برای من دشوارترین تصمیم زندگیم بود.

12 ساله بودم که باید بین ماندن در شهر و کنار خانواده خودم و رفتن به بارسلونا تصمیم می گرفتم. برای یک پسر 12 ساله این تصمیم آسانی نبود اما در نهایت پا روی احساساتم گذاشتم و با ترک خانواده وارد آکادمی بارسلونا شدم و حالا از این تصمیم احساس غرور می کنم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 38,182
  • بازدید کلی : 169,752