loading...
غولهای کاتالان

نیمار طی مصاحبه عنوان کرد که دوست دارد روزی با گواردیولا کار کند. وی همچنین تاکید کرد که روزی به برزیل باز خواهد گشت. اگرچه در هفته های اخیر شایعات زیادی مبنی بر پیوستن نیمار به رئال مادرید منتشر شد، اما وب سایت Red Bull مصاحبه ای از این ستاره برزیلی منتشر کرد که نشان می دهد وی از حضور در بارسلونا بسیار راضی است.

این ستاره جوان همچنین اعلام کرد که دوست دارد روزی در ام ال اس بازی کند. در زیر بخش های مهم این مصاحبه را می خوانید:

حال و آینده

«گفتن این موضوع که شاید در آینده بخواهم در کشور دیگری بازی کنم، دشوار است. هیچ کس از آینده خبر ندارد، اما در حال حاضر از بودن در بارسلونا بسیار خوشحالم. می خواهم روزی به برزیل باز گردم و همچنین دوست دارم در ایالات متحده آمریکا بازی کنم؛ این دو، کشوری هستند که می خواهم در آینده در آن جا فوتبال بازی کنم».

«آمریکا کشوری است که فوتبال در آن در حال رشد است و نظر بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است؛ بازیکنانی که روز به روز در آن جا معروف تر می شوند. این موضوع من را کنجکاو می کند و می خواهم از نزدیک آن را تجربه کنم».

آیا مربی خاصی وجود دارد که دوست داشته باشی در آینده با او کار کنی؟

«بله، یک مربی هست: پپ گواردیولا. او مربی است که تحسینش می کنم و واقعاً دوست دارم در آینده با او کار کنم».

توپ طلا

«قرار گرفتن در کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو بازیکنی که من احترام زیادی برایشان قائلم، رویایی بود. باعث خوشحالی و افتخار من است که روزی بتوانم صاحب این جایزه شوم، اما من فقط برای پیروزی تیمم تلاش می کنم».

«من برای بهترین بازیکن جهان شدن تلاش نمی کنم، من تلاش می کنم تا تیمم در تمامی رقابت ها به قهرمانی برسد».

مسی و سوارز

«علی رغم رقابت شدید ما در تیم های ملی آرژانتین، برزیل و اوروگوئه، رابطه بسیار خوبی با هم داریم. افتخار می کنم که عضوی از این مثلث هستم و افتخار می کنم که در حال تاریخ سازی هستیم. قصد توقف نداریم و می خواهیم به تاریخ سازی ادامه دهیم».

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 313
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 455
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 1,979
  • بازدید سال : 39,949
  • بازدید کلی : 171,519