loading...
غولهای کاتالان

آردا توران، هافبک بارسلونا به تمجید از لیونل مسی، ستاره تیمش پرداخت و او را معجزه ای از سوی خودا دانست.آردا در تابستان از اتلتیکو به بارسلونا پیوست ولی به دلیل محرومیت بارسا، تا هفته ی گذشته اجازه بازی کردن برای این تیم را نداشت.

او شب گذشته برای بارسا در لالیگا به میدان رفت و موفق شد یک پاس گل نیز برای مسی ارسال کند و پس از بازی نیز به تمجید از هم‌تیمی اش پرداخت. او گفت: "او معجزه ای از سوی خداست. از کارهایش در زمین خیلی خوشم می‌ آید. به او حسادت نمی‌ کنم. حس خوبی از بازی اش می‌ گیرم، مخصوصا وقتی به کسی لایی می‌ زند"

آردا ادامه داد: "انریکه برای توانایی من در حفظ توپ، انگیزه ام برای پیروزی و تلاشم من را می‌ خواست. او این دلایل را به من گفت. در زمین به همه نشان می‌ دهم که چرا او من را برای بارسا می‌ خواسته"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1813
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 158
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,656
  • بازدید ماه : 1,656
  • بازدید سال : 39,626
  • بازدید کلی : 171,196